سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
●▬▬▬▬๑۩ بچه تهرونی 
 
 

1411199424108_afp3.jpg

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: صدای ایجاد شده در آسمان تهران مربوط به یک هواپیمای متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده که با پایان یافتن ماموریتش در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است.

 

محمدعلی ایلخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: این هواپیما یک هواپیمای میگ 29 ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که با توجه به ماموریتی که داشته است از فرودگاه مهرآباد بلند شده و پس از انجام ماموریت خود در این فرودگاه فرود آمده است.

 

به گفته وی صدای ایجاد شده در آسمان تهران از سوی این هواپیما بوده که البته در قالب یک ماموریت معمولی و طبق روال کاری همیشگی انجام شده و در این رابطه جای هیچ نگرانی یا دغدغه‌ای وجود ندارد.

 

به گزارش ایسنا، پرواز عصر امروز یک فروند هواپیمای جنگنده در ارتفاع کم مردم تهران را غافلگیر کرد. مردم حوالی مناطق مرکزی شهر تهران شاهد پرواز و شنیدن صدای هواپیمایی بودند که با ارتفاع بسیار پایین حرکت می‌کرد.

پرواز هواپیماهای جنگنده در ارتفاع کم از سطح زمین معمولا در ایام خاص و مناسبت‌های ویژه و با اطلاع رسانی قبلی انجام می‌شود. البته به نظر می‌رسد با اعلام موضع شرکت فرودگاه‌های کشور تمامی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با این هواپیما از بین رفته و این پرواز در قالب پروازهای معمول ارتش طبقه‌ بندی می‌شود.




موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93 اسفند 11 :: 5:2 عصر :: توسط : محمدامین

درباره وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پیوندها
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 85693