سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
●▬▬▬▬๑۩ بچه تهرونی 
 
 




پایگاه اینترنتی "Infobae" برزیل با تمجید از مهرداد پولادی او را مهم‌ترین بازیکن کارلوس کی‌روش در بازی امشب با آرژانتین معرفی کرد.

 
 
آرژانتین و ایران امشب (شنبه) در دومین دیدارشان در جام جهانی 2014 برابر هم به میدان می‌روند.

به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی "Infobae" برزیل در گزارشی درباره این دیدار نوشت: کارلوس کی‌روش پرتغالی در بازی نخست تیمش را با سیستم‌ 1 - 1 - 4 - 4 به میدان فرستاد و این سیستم‌ دفاعی به او کمک کرد که یک امتیاز حساس را از بازی با نیجریه به دست آورد. البته تنها سیستم‌ دفاعی به کی‌روش در این راه کمک نکرد تا ایران برابر نیجریه به تساوی برسد بلکه درخشش بازیکنی همچون مهرداد پولادی باعث شد تا این امتیاز ارزشمند به کارنامه تیم ملی ایران اضافه شود.

مهرداد پولادی 27 ساله که در تیم پرسپولیس بازی می‌کند بهترین بازیکن تیمش در بازی با نیجریه بود. عملکرد او به قدری خوب بود که فیفا او را دومین بازیکن برتر دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل انتخاب کرد.

وظیفه مهرداد پولادی در بازی امشب (شنبه) نسبت به بازی نیجریه سخت‌تر است؛ چرا که باید برابر بهترین بازیکنان جهان به میدان برود. پولادی بدون شک مهم‌ترین بازیکن کی‌روش در بازی امشب ایران برابر آرژانتین است. قدرت دفاعی این بازیکن علاوه بر تکنیک بالایش باعث خواهد شد تا آرژانتینی‌ها در سمت چپ زمین ایران با مشکل مواجه شوند. تقابل بهترین مهاجمان فوتبال جهان با مهرداد پولادی در بازی امشب یکی از زیباترین تقابل‌های بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.



موضوع مطلب :

ارسال شده در تاریخ : یکشنبه 93 تیر 1 :: 4:41 عصر :: توسط : محمدامین

درباره وبلاگ
آرشیو وبلاگ
پیوندها
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 85691